About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Saturday, July 11, 2009

Hari2 aku mengubati luka di jiwa......

Hi babe!
Dah lama aku x update blog ni...
laptop aku rosak r...
abg aku punya keje r ni...
pastu bt xtau...
geram jer...
Umah aku tgh renovate...
ntah bla r nk siap...
tp blk dh siap...
ni yg blh gna computer ni....
Stelah lama x online ni mcm biasa r frenster, facebook n blog...
ntah pe nya gatal aku ni aku bka frenster si Hafiz (My x)....
dia still xtukar password n profile dia...
still ada gambo aku....
dpt r bca comment2 dr awek dia yg konon loving giler tu (jeles sbnrnya)
awek dia ada blog...
aku pn tanpa berfikir panjang terus cr blog pompuan tu.....
aku bca depan mak aku....
Hahahahhaha......
konon kuat r...
tp still skt lg ni...
rsa nk nangis pn ada.....
dia dh bwa bdk tu jumpa famly dia.....
huhuhuhuhuhu sungguh cepat kisah diorg...
aku dgn dia mkn msa hampir tujuh thn tp xjd jga....
ini lah namanya xde jodohkan.....
Wpe pn aku tau aku kna kuat...
Aku yakin apa yg berlaku ni ada hikmahnya....
Mungkin ini dugaan utk aku....
Aku kna tabahkan ati...
Insyaallah di satu masa nnti aku akn temu juga kebahagiaan aku.....
Bla difikirkan blk masih banyak lg benda yg aku kna bt sebelum aku menamatkan zaman single ni...
terutamanya aku nk tolong mak n ayah aku dlu...
aku tau skang ni aku je lah yg diharapkan....
Nnti pas umah siap aku nk pindah duk ngan diorg...
Tp aku xtau aku blh ke x ...
ye lah ada baik n buruknye duk ngan famly ni....
Aku yakin hanya dgn berbuat baik dgn diorg je lah yg dpt menjamin kehidupan aku di masa hadapan...
aku yakin tuhan akan bg aku jodoh yg baik klu aku berbuat baik ngan diorg....
pasal jodoh aku berserah je pd tuhan.....
Yg penting skang aku nk perbaiki dr aku dan majukan dr aku spy aku dpt jodoh yg baik....
perempuan yg baik kan utk laki yg baik.....
skang ni pn tgh cr peluang perniagaan...
wah dh panjang lebar aku citer...
actually banyak lg yg nk citer...
tp sok2 lah ye...
k daa.....

1 comment:

  1. sabar la awak,,, sy pun alami apa yang awak rasa,,, camne la agaknya nak mengubati luka dijiwa,, cara yg paling baik berserah pada Allah,, makin dekat pada DIA makin DIA sayang kita,,, huhuhu,,,

    ReplyDelete