About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Saturday, July 24, 2010

N3 Pengubat rindu....

Ceh... tajuk N3 ni macamlah ada yg sedang merindu dgn blog aku ni...hehehehe....Actually aku yg sdang merindu nk update blog ni... tapi asik xsempat jer... Busy dgn keje...Buzy buat base model...Insyaallah dlm minggu ni nk relase hope segalanya akan dipermudahkan.....Xsabar nk habiskan model ni... After this mungkin banyaklah masa utk cik mimie bertukar menjd chef mimieko + mimierazi + berblogging dan lalalala~ Tapi minggu ni pasti minggu yg penuh dgn ketensionan dan aku kena kuat...Ok lah malas r nk citer pasal keje... nk citer pasal apa ye??? Hmmmm.... Oh ye aku tau aku ada hutang satu episod pasal "kasih blueberry cheese tart" kan??? Insyaallah sambungannya akn menyusul kemudian....dan after that bermula pula new chapter dlm hidup aku yang lg indah... Pasal new chapter ni xnk bg komen apa2 lg... kta tunggu dan lihat je lah ye..... SURPRISE!!!!!!!!!! Tapikan sebelum masuk new chapter ni banyak lg n3 sedang berbaris nk dipublishkan....cuma tgu msa jer....Wpepn N3 kali ni just nk bgtau cik mimie skang baik2 aje dan sememangnya xsabar nk berblog lg.... ok Adios!!!!!!


Jom kita melompat riang....

No comments:

Post a Comment