About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Friday, February 18, 2011

Merepek di Malam Hari....

Jam menunjukkan sudah pukul 12.30 malam....
Tapi aku masih lagi mengadap labtop yg bukan kepunyaan aku...
Bt labtop ini mcm labtop sendiri....
Melayari internet dengan percuma setelah dpt abang ipar baru....
Sebab abg ipar aku, abg firdaus bayo kan internet ni....
Alhamdulillah walaupun hidup ku tidak lah semewah mana tapi cukup segalanya.....
Bersyukur sesgt dengan nikmat yg telah Tuhan berikan pdku selama ini...
Tapi perjalanan hidup ku masih jauh....
Masih banyak lg impian dan cita2ku yg masih belum tercapai....
Lately ni ntah kenapa aku seperti ada semgt yg baru.....
Setelah aku lemah dan hampir terjatuh....
Pd mulanya hanya tahu merungut dan meratap....
Tetapi masih mahu bertahan dan bersabar....
Dan alhamdulillah akhirnya satu nikmat yg xternilai harganya....
walaupun setiap hari kerja balik lambat smpi pukul 10...
Tetapi walaupun sudah melewati jam 12 aku masih lg bertenaga....
Bertenaga utk mengadakan satu entry utk blog ini...
Supaya tidak sunyi blog ini.....
Walaupun entah apa yang aku merepek di malam hari.....
Janji hidup ku tetanp happening.....
Biarpun badan ku lemah dan penat.....
Tetapi masih ada idea untuk merepek dan meraban....
Walaupun esok aku terpaksa bekerja di hari Sabtu....
Tetapi aku xgentar utk menghadapi hari esok....
Tidak risau jika aku akan tertido di office sok.....
Namun aku yakin selagi ada semangat dan keazaman yg kuat .....
walau sedikit mana pun aku dpt tidur dan rehat tetapi apa yg penting????
Kerjasama..... hahahaha........(xde kena mengena langsung)
Dh nama pun entry ni Merepek di Malam Hari so apa nak kecoh......
Nite!!!!

No comments:

Post a Comment