About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Wednesday, February 17, 2010

Aku hanyalah Boneka........

Setelah lama ku menanti utk bertemu dgn seseorg yg tlh berjaya mencuri hati ini....
Walaupun hati ini dh tawar utk bertemu dgnnya....
Tapi ku kuatkan juga.....
Walaupun ku tau aku hanyalah boneka utk si dia bermain..
Dan hari ni kau sunyi...
tiada sape utk berteman dan bwa kau berhibur....
Lalu kau mencari aku untuk bermain....
Aku sedar akn hakikat itu....
Tetapi...
oleh kerana hati ini sudah xtertanggung lg utk bertemu dgn mu...
ku gagahi jua walau terpaksa mengkhianati janji2 ku kepada ibu ku....
Walaupun badan ini masih letih....
walaupun aku tau aku akn terluka lagi.....
Walaupun alasan mu hanyalah mau aku menemanimu utk renew roadtax....
Mie from JB tu Kluang....
Teman kan u to renew roadtax....
Kau gile ke mie???
Wake up Mie????
Sudah lupa kah kau bgaimana kau menolak permintaan aku utk menemani aku msa aku terlibat dgn kemalangan ari tu???
Kenapa kau boleh terpk akan diri ku utk menemani mu renew ur roadtax.....
Pentingkah aku??????
Atau kau tau yg aku hanyalah Boneka....
Yang boleh kau permainkan....

No comments:

Post a Comment