About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Thursday, February 11, 2010

Warkah Terakhir (Mimie Jiwang Patriotik)

Drama ni btul2 memberi kesan kpd ku....xtau knape klu aku tgk drama ni msti aku sdh sbbnya Rosli Dhodi akhirnya akan terkorban di tali gantung..Pastu sedih aku smpi ke esok pg...sampikan aku kna setkan mind aku bahawa that just a drama wpun ianya satu sejarah...Kalaulah masih wujud lagi lelaki seperti beliau yg berjiwa pejuang, bertangungjawab dan berkepimpinan aku harap sgt dapat dipertemukan dengan lelaki seperti itu..... memang jiwang patriotik btui cik mimie ni.....hehehehe..... Wpepun Tahniah buat pelakon utama drama ini, Beto Kusyairi kerana berjaya membawa watak ni dgn berkesan....Dan aku semakin meminati mu....dan sebenarnya muka ko mcm muka Mr. S......dan sbnrnya aku dh btul2 fall in love with someone.....wpun org tu xtau....


Beto Kusyairi sebagai Rosli Dhobi dan mirip Mr. S ku....


Barisan pelakon Warkah Terakhir

Jom nonton Warkah Terakhir......

No comments:

Post a Comment