About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Friday, February 20, 2009

Thanks for everything, my dear...........

Sebelum aku jumpa dgn dia aku berdoa kt tuhan spy bg aku teman hidup...
Then, Tuhan bg dia utk aku...
Walaupun dia bknlah ciri2 laki idaman aku tapi aku terima dia seadanya...
Lama2 aku makin syg kt dia....
Sebelum ini aku ada impian aku sndr...
Sepanjang aku dgn dia aku rasa dia mengongkong aku...
dan aku rasa aku xkan dpt cita2 aku sblm aku berjumpa dia dulu...
so, aku tukar cita2 aku utk hidup dgn dia....
Sekarang ni banyak2 cita2 aku yg hampir tercapai disbbkan dia...
tapi aku kehilangan dia...
Mungkin Tuhan bg aku pinjam dia bt sementara waktu sahaja utk aku capai cita2 aku......
Aku bebas skang tapi jiwa aku kosong....
wpepn aku patut berterima kasih sgt kepada dia .....
Thank sbb bg aku rasa nikmatnya cinta ini…
Thanks sbb bg aku rasa sktnya cinta ini….
Aku dh dpt suma rasa cinta ini….
Thanks sbb bg Aku peluang merasai pengalaman ini suma….
Selepas ini ntah ada yg kedua utk aku...
Tapi yg pasti aku dh penat dgn suma ni......

Thanks for everything, my dear...........

1 comment:

  1. setiap ape yg kte dpt..
    tuh sme Allah pnjam kn je kt kte mimie..
    ape pn jd.. percaye la..
    ade hikmah..

    ReplyDelete