About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Friday, January 14, 2011

1st Project for 2011

Hai u alls....
Nampak x perbezaan dekorasi dlm ruangan luahan perasaan + tempat membebel + ruangan menggedikz dan syok sendiri Reality Dewi ni???... Kalau xnmpak juga xtau lah... So, this is my first project eva for this 2011 year... Actually not 100% finished yet... Deco akan dijlnkan berperingkat2 mengikut mood dan musim Cik Dewi ni ya.... Ni awal2 tahun ni dia mcm ada semgt baru nak berblogging mcm nilah rupanya.... Jangan "hot-hot chicken shit" sudahlah ye cik Dewi....

If dulu background gelap dan suram aje menandakan kehidupan cik Dewi yg penuh dgn duka dan lara tapi kali ini nak tukar plak dgn warna2 yang ceria lagi menarik and ofcourse mesti ada pink.... Hope my life will be more colourfull and manis spt merah jambu.... Kalau anda perasan background ada tulih Miss Smarty kan, tetiba rsa mcm nak tukar plak blog ni dr Reality Dewi kepada Miss Smarty.Ko ni dh mcm2kan... sethn ntah bpe kali dh nk tukar nama... Dari Princess Diary -> Diary Minah Kilang -> Stairway to Heaven -> Reality Dewi.. Hmmm baiklah sy akan kekalkan Reality Dewi ni.... Tapi nak juga title Miss Smarty tu.... Bolehkan?????

Skang pun dh register dgn nuffnang dengan harapan dptlah income nnti... So reader yg baik hati please click at the advertisement by nuffnang ye...Lagi profile dan header picture suma pn dh tukar lg nmpak mood yg lebih ceria....So pembaca pn cerialah skit tgk blog ni... Kalau x mcm tgh berkabung je... sesat... termenung... empty and nothing but just sadness.... I think this blog pn dh almost 2 years.... and now everything was change but still about the same story about the "Reality of Dewi" the true story of mine... Thank you for reading my blog... I hope u enjoy!!!!!

2 comments:

  1. salam....

    singgah follow ur blog..

    **nice blog......****27

    ReplyDelete
  2. Thank you...
    Singgahlah selalu.
    Maaf xde coffee just nukilan buat santapan mata dan minda......

    ReplyDelete