About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Friday, January 21, 2011

Dinner Software yang Havoc

Actually event ni dh lama dh... Tapi baru je ada mood nak share picta2 time event tu... First time my department organize annual dinner and for the first time the event was very happening and havoc... I think kalah dinner company.... Congrate to the organizer...

Photobucket
I like this picture cause the camera is focusing on me.... Sorry ya Ray... Mcm artis gitu... No red carpet cause we are already in red...


Photobucket
Door gift....


Photobucket
Software Annual Dinner 2010. Bertemakan jeans and Red...


Photobucket
Miss and Mr chairman for the night... Aaron and Ray yang Havoc....



PhotobucketLucky draw gift and award... But i dont get any.... I memang tidak bernasib baik mlm tu.....huhuhu....


Photobucket
The desert... I love the food...


Photobucket
Dancing activity yang fun...


Photobucket
Everybody have fun together...


Photobucket
Take picta with baby yg cute... Masing2 bawa baby... sgt suka....


Photobucket
Staff paling glamour award also ada.... (sekadar menumpang galmor shj)


Photobucket
I like this picta... Really happening...


Photobucket
Power puff gal with Ikuhiro and Nakamura....


Photobucket
Redish Software cat walk.... The closing ceremony yg gediks...

No comments:

Post a Comment