About Me

My photo
I Love my Family.. I Love my Friends... I Love Cakes... I Love Chocolate... I Love fruit... I Love Travel... I Love Photography.... And last but not least I LOVE HIM before, Forever and after.... Mmuah... Mmuah...

Magic Word

“Semua benda yang hebat telah dicapai oleh orang yang berani untuk percaya bahawa sesuatu di dalam diri mereka adalah lebih hebat dari situasi. Kesusahan adalah peluang yang menyamar. Dalam kesusahan, terdapat peluang! Antara masalah pada semua orang adalah mereka menghabiskan terlalu banyak masa menangis di depan pintu yg tertutup rapat di depan muka mereka,sehingga mereka tidak melihat 9 lagi pintu yang terbuka untuk mereka. Hanya lakukan yang terbaik dan biarkan keputusannya di tangan Tuhan. Anda mungkin tidak dapat apa yang anda inginkan, tetapi anda akan selalu dapat apa yang anda berhak miliki. Jangan, jangan, jangan sekali-kali berputus asa"

-Lachman Melwani-

Friday, March 19, 2010

Caiyuk Beauty Mie!!!!!!!!!



Hi my dearly friend... Ok nampaknye lately ni beauty Mie asik speaking london je ek kt dlm entry dia...Nape ek???? Ntahlah agaknya tgh "English Week Campaign" kot....Ingat dlukan msa kt sekolah dlu klu time English Week msti kena speaking. Klu x speaking nnti kena denda 20 sen for one word....kecuali dlm class BM lah....Pastu one week tu blh plak class berada di dlm keadaan senyap dan sepi coz masing2 takut nk speaking... takut kena denda...hahhaha

Actually i just find out there is someone in my friend list want to play a game with me... I dont know what kind of game... We just wait and see k... But what can i say here dont you aver play2 with someone that can play better (ayat Pretty Reen).. Actually i am tired this kind of game... But since i am still free i just enjoy the day...lalalalala...

A lot of things happen to me lately.. tetiba muncul lelaki misteri yg mcm biskut chipmore.... kejap ada kejap xde..Fighting with someone about small thing and dont know what happen after this... i just reda je... i am lost doing my job....no courage to work there... so blur with new project....Diet ntah ke mana but alhamdulillah still maintain...Tapi yg best tu ramai je nk belanja mkn...last2 i kena belanja diorg plak.... Tgu my besday lah ye i belanja...Cos gaji baru masuk....hahahha...However all the hard thing happen lately i can face it calmly and patiently....Now i rsa tenang sgt... Lgplak one important thing that i found about myself that i am not sad anymore about Mr. X even though i heard news about him or seeing his FB... I think he becomes yek....So grateful not to be with him... Alhamdulillah sesgt... Sometime i feel that all the sadness and the difficulty happen to me this past year make me strong and my life become more colorful. Thank you Allah.... I know my journey still far away to reach the truly happiness.... What ever it is i will never give up and be stong.... Caiyuk Beauty Mie!!!!!!!!!

P/S: Tomolo Beauty Mie and Pretty Reen nk g muar attend Ida and Latif Wedding...Pastu nk menggedik kt Muo.. So, pergi tu pakai baju ala2 sopan gitu... pastu kena bwa bju gedik juga.... Just nk enjoy the day.. Wink! Wink!!!!


No comments:

Post a Comment